• Imprimeix

La Barcelona StartupWeek arriba a la tercera edició amb la voluntat de seguir creixent

L’objectiu principal és promoure l’intercanvi d’experiències entre emprenedors i el contacte amb inversors especialitzats en startups i grans empreses que cerquen noves idees i talent.

12/09/2017 12:09
bcn_startupweek

Barcelona acollirà, per tercer any, la Barcelona StartupWeek, entre el 18 i el 22 de setembre. Aquest esdeveniment, pensat per i per a emprenedors, combina sessions de formació amb networking per tal d’enfortir l’ecosistema emprenedor de la ciutat.

La voluntat dels organitzadors és que l’edició d’enguany superi els més de 2.200 emprenedors i startups que van assistir-hi el 2016. En aquest sentit, s’espera que la presència de ponents de reconegut prestigi com José María Fuster van Bandegem, expresident d’Openbank i ex director general d’innovació del Grup Banc Santander, o Eduardo García Moreno, director del Fons d’Emprenedors de la Fundació Repsol, entre d’altres, ajudin a aconseguir aquest objectiu.

Durant tota la setmana, es realitzaran sessions pensades per ajudar als emprenedors a aconseguir que els seus projectes tirin endavant. Experts nacionals i internacionals parlaran sobre design thinking, finançament o com negociar amb inversors.

A més, la Barcelona StartupWeek també ha programat diverses sessions dedicades a les dones emprenedores, com la taula rodona que realitzarà SWAN Women Angels Network.

Afavorir els contactes professionals

Més enllà de la formació, el gran objectiu d’aquest esdeveniment és aconseguir que les empreses de nova creació de la ciutat puguin contactar amb altres startups i amb inversors per tal de créixer i consolidar el seu projecte.

En aquest sentit, la Barcelona StartupWeek ha preparat un ampli programa d’activitats que inclou jornades de portes obertes a les principals acceleradores i incubadores d’ startups de la ciutat i a diversos espais de coworking. A més, se celebraran networking coffee breaks i festes d’obertura i clausura de la setmana.

Per altra banda, i com a colofó de la trobada, el divendres, 22 de setembre, es farà una Elevator Pitch competition organitzada per Seed & Click, que permetrà a diverses empreses presentar els seus projectes davant d’un jurat d’experts.

Totes les sessions i activitats de la Barcelona StartupWeek són gratuïtes gràcies als patrocinadors i la col·laboració dels ponents. Enguany ja han confirmat el seu suport a l’esdeveniment la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona, Banc Santander, Fundació Reposol, Mobile World Capital – 4YFN, Ferrovial, Microsoft o Telefónica Open Future – Wayra, entre d’altres.

 

El programa inclou sessions de formació, taules rodones i xerrades d’experts, espais pensats per afavorir el networking, jornades de portes obertes a espais de coworking, acceleradores i incubadores d’startups, i una competició Elevator Pitch.