• Imprimeix

Tallers Turisme 2.0

El turisme és un sector en el qual les tecnologies tenen encara un important recorregut. La Direcció General de Turisme, amb el suport de la Direcció General de Telecomunicacions i Societat de la Informació, organitza una nova edició del cicle de Tallers de Turisme 2.0, un conjunt de seminaris de caràcter formatiu.

Tallers Turisme 2.0

El cicle de tallers inclou 3 temàtiques diferenciades:

  • Taller de creació d’un portal web per a establiments turístics (Wordpress): Taller pràctic que permetrà als assistents iniciar el desenvolupament del portal del seu propi establiment. El taller combinarà una part teòrica i una part pràctica a on es realitzaran exercicis pràctics sobre els Themes a aplicar a la plana web i la descàrrega i instal·lació de diferents plugins. El disseny del portal serà responsiu (adaptable a dispositius mòbils).
  • Taller d’introducció al posicionament web i les xarxes socials per a establiments turístics: Taller pràctic que permetrà als assistents conèixer en detall com fer servir les principals eines per millorar el seu posicionament a Internet i la seva presencia a Internet (plataformes de publicitat, bing, foursquare, google maps, blogs i comparadors de preus) i a les xarxes socials (facebook, twitter, pinterest). El taller combinarà una part teòrica I una part pràctica a on els assistents podran aplicar directament aquestes eines al seu negoci, amb el suport presencial del ponent.
  • Taller Storytelling: Taller pràctic en què s´explica com connectar amb els usuaris mitjançant la creació i aprofitament d'una atmosfera màgica a través del relat. En Màrqueting és una tècnica que consisteix a connectar amb els usuaris, ja sigui a viva veu , per escrit, o a través d'una història amb el seu personatge i la seva trama. El taller explica com desenvolupar un storytelling digital.

Àmbit: Smart Economy

Objectius

Els Tallers Turisme 2.0 tenen com a objectiu impulsar la competitivitat digital dels negocis turístics mitjançant la formació en creació de portals web, eines i principis bàsics de Posicionament web i Xarxes Socials.

Líder i participants

Líder

Data d'actualització:  05.09.2016